X

بخش بالایی وب سایت شمامل ، جستجو ، منوی اصلی و هدر

بخش میانی

محتوی نوشتاری

میزان افزایش قد با دمپایی (Foot massager) چقدر است ؟

    داشتن یک قد بلند و کشیده در گذشته شاید یک آرزو برای افراد بوده ولی اکنون این آرزو به واقعیت تبدیل شده است .

دیگر نیازی نبوده که برای افزایش قد جراحی های مختلف انجام دهید بلکه امروز آسان ترین روش و کم هزینه ترین روش را به شما ارائه میکنم پس با ما همراه باشید.

 

 اگر نگرانید و یا از داشتن قد خود ناراضی هستید امروز یک محصولی را به نام دمپایی افزایش قد FOOT MASSAGER  را به شما معرفی میکنم .

 

کارایی دمپایی افزایش قد (Foot massager)

 

 این محصول بسیار کاربردی دارای هدف هایی مانند زیر می باشد :

(افزایش قد 12 تا 15 سانتی متر / ماساژ پا برای رفع خستگی / و جلوگیری از پیری زود رس و ... ) .

  

روش کار این دمپایی به این شکل می باشد که یکسری پالس های الکتریکی ایجاد شده که این پالس ها باعث می شوند که اعصاب کف پا تحریک شوند .  که در نهایت باعث افزایش قد در فرد به اندازه 12 – 15 سانتی متر می شود .

در حقیقت استفاده از این دمپایی برای استخوانهای پا یک نوع فیزیوتراپی بوده که از تنبل شدن عضلات پا جلوگیری کرده و به مرور زمان منجر به افزایش قد می شود .  البته در این بسته علاوه بر دمپایی افزایش قد دو وسیله دیگر وجود داشته که برای ماساژ دادن نواحی مختلف بدن کاربرد دارد .

مثلا پالس های ایجاد شده مثل طب سوزنی اعصاب را تحریک کرده و در نهایت باعث از بین رفتن کوفتگی در ناحیه کف پا شده و فرد احساس آرامش می کند .

استفاده از این دمپایی بسیار آسان بوده و نیازی به آموزش خاصی نبوده و فقط  کافیست شما قبل از استفاده کتابچه راهنمای آن را مطالعه کنید . شما میتوانید از این دستگاه در هنگام تماشای تلویزیون و یا مطالعه کردن و ... از این دمپایی استفاده کنید .

 

دوره درمان افزایش قد با دمپایی (Foot massager)

 

شما باید برای اینکه بهتر به نتیجه برسید روزی 45 دقیقه به مدت 3 ماه از این دمپایی افزایش قد استفاده کنید .  

و باید در هنگام دوره 3 ماهه از این دمپایی افزایش قد حتما یک برنامه تغذیه ای مناسب نیز داشته باشید .

هنگام خرید این دمپایی افزایش قد حتما اورجینال آن را خریداری کرده زیرا شرکت های دیگر مشابه این محصول را در بازار عرضه می کنند .

 

و وسایل موجود در جعبه عبارتند از : یک جفت دمپایی مخصوص / سیم رابط بین دستگاه و دمپایی / 2عدد پد / سیم رابط دستگاه و پد  / دفترچه راهنما میباشد .

 

 این دمپایی افزایش قد محصول کشور ایتالیا بوده که برای مواردی مانند (لاغری و افزایش قد و تسکین دهنده درد و ماساژ بدن و ...) بسیار کارآمد می باشد .

این محصول افزایش قد در فروشگاه های معتبر در ایران براحتی قابل دسترس بوده و شما می توانید با قیمتی مناسب آن را تهیه کنید .

و در کلام آخر اینکه بر روی این دمپایی مطالعات بسیاری انجام شده و طبق سیستم عصبی بدن انسان طراحی شده که بیشتر در کشورهای اروپایی و آمریکایی از آن استفاده میکنند .

 

نقش حرکت های کششی در افزایش قد

به قول قدیمیها ماهی رو هروقت از آب بگیرید تازه است این ضرب المثل در شما عزیزی که می خواهید دارای قدی بلند باشید هم صدق میکند . معمولا برخی افراد برای افزایش قد خود خیلی از روش ها را انجام داده اند و هزینه های سنگینی را هم متقبل شده اند ولی به نتیجه دلخواه خود نرسیده اند . و دیگر انگیزه ای برای این موضوع نداشته و فکر می کنند که چاره ای برای بلند قامت شدن در آنان وجود ندارد که باید بگویم که این افراد سخت در اشتباه هستند . فقط کافیست امروز با ما همراه باشید و این حرکت های ورزشی را در برنامه روزانه و هفتگی خود لحاظ کرده و سپس نتیجه این حرکات ورزشی شما را متعجب خواهد کرد . البته جا دارد که به یک نکته ای اشاره کنم که ساختار ژنتیک شما می تواند مانعی برای این کار باشد . شما می توانید قبل از اینکه استخوانهای فرزندانتان به هم جوش بخورد آن ها را به این حرکت های کششی آشنا کرده تا از کوتاهی قد جلوگیری کنید .

- شنا کردن : این ورزش چون حرکت های کششی در آن انجام می شود به مرور باعث افزایش قد شده که بهتر است روزی 2 ساعت این ورزش را انجام دهید .

- آویزان شدن : شما می توانید به راحتی این ورزش را در منزل انجام داده به این صورت که فقط چند بار در هفته از یک میله ای آویزان شوید . و به خاطر اینکه بدن شما به سمت پایین کش می آید می تواند در افزایش قد تاثیر داشته باشد .

- لمس انگشتان پا : شما تا آنجایی که می توانید خم شده و انگشتان پای خود را گرم کنید مانند کسانی که در ژیمیناستیک بدن خود را گرم می کنند . در ضمن این کشش را باید چند نوبت در هفته انجام داده به مدت چند ثانیه . البته این حرکت کششی برای افراد مسن مناسب نبوده زیرا به ستون مهره هایشان مخصوصا در ناحیه کمر فشار وارد می کند .

- حرکت کبرا : طراحی این حرکت کششی بیشتر برای کشیده شدن ستون فقرات بوده که شما با تمرین بیشتر این حرکت کششی شاهد نتیجه بهتر در قد خود هستید . برای انجام دادن این حرکت اول باید روی شکم خوابیده و سپس کف دست را باز کرده و چانه را به سمت بالا گرفته و در کمر خود یک قوسی ایجاد کند .

- حرکت لگن : این حرکت ورزشی در واقع بیشتر ستون فقرات و عضلات ران شما را تحریک می کند . برای انجام این حرکت ابتدا باید به پشت خوابیده و دستان خود را به موازی بدن  قرار داده وسپس پاهای خود را جمع کرده و در نهایت لگن خود را بالا ببرد . در این هنگام باید لگن شما در حدود 20 تا 30 ثانیه به همان شکل باشد .

- حرکت پل : شما می توانید با حرکت پل بدن خود را انعطاف پذیرتر کرده و بیشتر مناسب قسمت پایین کمر و پشت ران ها این ورزش مناسب می باشد . این حرکت باید از دراز کشیدن کمر شروع شده و بعد باید زانو ها بلند کرده و سپس باید دست های خود را به قوزک پای خود برسانید . و برای اتمام این حرکت کفل خود را بالا برده تا کمر شما کش بیاید و به این صورت این حرکت ورزشی تمام می شود .

- پیلاتس : شما می توانید با رفتن به باشگاه ها و انجام حرکت پیلاتس قدرت و انعطاف پذیری خود را بالا ببرید درضمن پیشرفت این حرکت بیشتر از یوگا می باشد . با انجام دادن این حرکت شما بهتر در دید دیگران دیده می شوید و از نگاه آنان بلند قد تر به نظر می آیید .

و در پایان لازم دانستم که به این نکته اشاره کنم که با انجام این حرکت های ورزشی باید یک تغذیه مناسب و خواب کافی داشته باشید تا زودتر به نتیجه برسید .

 

 

 

 

 

 

بالا